pátek 22. května 2015

Muse Challenge 118

Když jsem viděla předlohu Muse na tento týden, hned jsem věděla, že chci použít vyřezávací šablony koček, které jsem si pořídila v Davoně.

Takže vzorové přání:


No a tady je moje:




Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.





Muse

Tohoto ocenění si nesmírně vážím.

7 komentářů:

  1. Tak to se mi moc líbí :) a kdyby měli pejsky, tak beru hnedka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Such fun. Certain to please a cat lover!

    OdpovědětVymazat
  3. Love the mouse! That really made me laugh! So glad you joined us at Muse this week!

    OdpovědětVymazat
  4. What a fun design. I also love the rat. Reminds me of the adorable pet rat we used to have.

    OdpovědětVymazat
  5. great card. Love the little mouse that snuck in there.

    OdpovědětVymazat
  6. Love your panel of playful cats for the Muse Challenge.

    OdpovědětVymazat
  7. I think this is fantastic and a brilliant CASE of Marion's card. Definitely a winner in my book!!

    OdpovědětVymazat