středa 5. srpna 2015

Cardabilities 128

Přání podle sketche od Cardabilities jsem chtěla dnes vytvořit v romantickém duchu, protože právě tohle přání poputuje k mé velmi dobré kamarádce, která má v sobotu narozeniny.

Tady je předloha nového sketche


Moje přáníčko:




Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne prianie, kamarátku určite poteší! ;) Skvelá práca! Ďakujeme, že ste sa zapojili do tvorenia pohľadnice podľa sketchu Cardabilities ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Reni to je nádhera :) Moc se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. BEAUTIFUL take on the sketch! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  5. HI..Your card is so pretty.. I love the softness of the feathers too.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k TOPu! Musím říct, že když jsem viděla tvé přání poprvé, tak mě hned napadlo, že by si umístění zasloužilo. Tak jsem ráda, že jsem to tipla dobře. :) ♥♥

    OdpovědětVymazat